poniedziałek, 26 listopada 2012

ZALEGŁOŚCI - WYRÓŻNIENIA :)

                                                                                                                       
Moi Kochani 
Otrzymałam wyróżnienia :) z których bardzo się ciesze  , miło mi że doceniacie moje prace :) 
Jedno z tych wyróżnień otrzymałam bardzooo dawno temu bo w lipcu ...hmmm aż wstyd że  tak długo zwlekałam  z odbiorem  

Mam nadzieje ze SOFKA mi wybaczy  że dopiero teraz odebrałam jej wyróżnienie 

Drugie wyróznienie otrzymałam od ISSKAA

a trzecie od  JASMINY 

Bardzo Wam dziewczyny dziękuje :) 
 Zapraszam na blogi do dziewczyn ...jest co podziwiać :) 







                                            



HMMMMM .... teraz muszę nominować do wyróżnienia 5 blogów ...hahahah ale że mam aż 3 wyróżnienia to muszę wyróżnić 15 blogów ...i  wiecie co ja się cieszę bo mogę "poszaleć"   chwiałabym wyróżnić wszystkich do których zaglądam bo każda , każdy z was tworzy cudowne rzeczy i widać ze wkładacie serce w te cudowne prace  ale zasady są takie a nie inne wiec nominuje następujące blogi :)


i wyrózniam Was moi kochani tym oto serduszkiem ..







oto pierwsza 5 :)
1)  AGNIESZKA CZERKAS  za  nieziemsko piękną  biżuterie ... cudeńka
2)  MARTA za magiczna biel w domku ...i za Sopot który kocham
3)  ANULA za aniołki , cudasie solniczkowe  :)
4)  ANNA za anielski przystanek :)
5)  ANGELA za serduszko które wkładasz w każda swoja prace .

kolejna superowa 5 to ...

 6) ALUTKA za niesforna ilość anielinek które radują moje serduszko :)
 7) CERAMICZNY KAMIEN  za żabulkowe ceramiki
 8)  GRZESIEK za  serduszko pełne słodkości , romantyzmu i ceramicznych wisiorków :) 
 9)  BEA  za magiczny świat kartek ... są boskie
10)  ELA  za iryskowe anieliska :)

I  OSTANIA 5 ...
 11 ) GOSIA za wiklinowe debiuty ...tak trzymaj Gosiu :)
 12) JAGODAza aniołki które mnie wzruszają
.13) WERONIKA za pierwsze kroki w ręcznych robótkach
14)  AGATA za przyglądanie się z bliska  .... ;)
15)  ISSKA  za wiklinowe szaleństwa :)


ZASADY ...HMMM będę trochę samosia bo zmienię je odrobinę żeby było inaczej :P
1) wyróżniamy 5 blogów  to zostawiam b/z
2) piszemy parę słów ( miłych oczywiście )  dlaczego wyróżniamy :)
3 ) zapraszamy wszystkich do zaglądania na blogi wyróżnionych 
4) nie ma ograniczeń jeśli chodzi o" liczebność " obserwatorów wyróżnionego bloga  :)

 życzę miłej zabawy

Dziewczyny a ja zaglądam do Was wszystkich w biegu czasami zostawię miłe słowo, czasami nie :( przepraszam :( ..ale  czas mi brak już na wszytko
powstało kilka prac ale musicie cierpliwie poczekać na moje" chwalipiętstwo":P 
Buziaki i miłej nocki



9 komentarzy:

  1. Dziękuję ślicznie za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anulka :( nie wiem jak to się stało ale chyba zdublowały się komentarze , wiec jeden z nich osunęłam :(

      Usuń
  3. ślicznie dziękuję za wyróżnienie :)))
    to milusio z Twojej strony, że doceniłaś moje karteluchy !
    Cieplutko pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. DZIEWCZYNY tworzycie cudności :) to ja Wam dziękuje ze mogę podziwiać takie dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję kochana,jest mi bardzo milusio :) a tak apropo to gdzie ty się podziewasz!!!!???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem :P tylko złodziej mi się zakrada i kradnie czas :( ale obiecuje jeszcze troszeczkę i pokaże się :)
      pozdrawiam :*

      Usuń
  6. Baaardzo dziękuję za wyróżnienie!!! Jest mi niezwykle miło ... i cieszę się, że moja biżuteria się podoba ... jeszcze raz dziękuję :-))) Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również bardzo gorąco dziękuję za wyróżnienie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń