poniedziałek, 16 września 2013

CRAFT CLUB DLA POLSKICH MAM :)

WRÓCIŁAM ...wakacje przeminęły nie wiadomo kiedy ale były bardzo udane :)
Początek września  był pracowity i pełen urodzinowych imprez  w naszym domu :)
Dzieci do szkoły,  ja do pracy ...pewne plany nie wypaliły inne realizują się :) wiec się dzieje

zostałam poproszona o poprowadzenie warsztatów rękodzielniczych :)  i się zgodziłam ...wszystko juz załatwione i pierwsze spotkanie   odbędzie się  w czwartek 19 września  w Children's Center
w Northampton ( adres na ulotce poniżej )


 ZAPRASZAM !!!! 
                                   warsztaty są za darmo, mamy mogą przyjść z maluszkami
                                      będzie kawka , herbatka i ciasteczko,
                                       im więcej nas tym wesele
                                  






Miłego Dnia :):)



1 komentarz: