niedziela, 1 czerwca 2014

ANIOŁOWY POWRÓT

 


WITAM
 
 
Aniołowy powrót ...jestem 
 
 długich 6 miesięcy mnie tutaj nie było  ,
 
 CZAS JEST NIEUBŁAGALNY, NIE STOI , NIE CZEKA ...
 
 
dużo się działo , były chwile piękne , dobre momenty które wykorzystałam i takie których nie wykorzystałam w pełni , były również chwile które przepłakałam ...czas przepełniony lękiem , smutkiem i złością ...
ale to już za mną  ...i 
 
 
 
 
 
 

Przez te sześć miesięcy sporo tworzyłam ale dzisiaj pokażę Wam  ostatniego anioła którego  wykonałam dla wyjątkowej osoby - Magdy  ...  dziewczyny o pięknym  dobrym sercu    :)
 
 
 

 
 
 




 
 
 






  Kochani ...dziękuje Wam za to że tu jesteście

Witam tych którzy postanowili do mnie częściej zaglądać ...jest już Was 100 ,  piękna liczba  :)
w następnym poście będzie mała niespodzianka dla 100 obserwatora :)

 KORALIK proszę odezwij się do mnie ...nie wiem dlaczego ale nie mogę odwiedzić Twojego bloga a jesteś moją 100 obserwatorką .



Dobrej Nocy Wam życzę  :)









10 komentarzy:

  1. Świetnie,że znów jesteś anioł jest piękny .A napis o szczęściu najchętniej bym skopiowała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) a co do napisu to proszę sobie skopiować :)

      Usuń
    2. Miło, że jesteś:) anioł cudny:)

      Usuń
    3. dziękuje :) a Tobie gratuluje przepięknej córuni :)

      Usuń
  2. Dzięki za odwiedziny na moim blogu.Nie jestem zbyt biegła w obsłudze komputera i nie wiem jak dodać obserwatorów ,może poradzisz ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nic trudnego ..ja tez na początku nie wiedziałam co i jak :) żeby dodac obserwatorów musisz wejść w zakładke "UKŁAD" -wyświetli Ci się ukł;ad twoje strony z bloga i tam masz "DODAJ GADZET" wejdź tam i wyswietla Ci się rozne opcej które możesz doadc na swoim blogu i tam musisz znaleźć "OBSERWATORÓW" po prawej stronie będziesz miała plusik kliknij i dalej będzie napisane co masz zrobic :) POWODZENIA jeśli będziesz miała jakies problemy to pisz postaram się pomoc

      Usuń
  3. Super, że wróciłaś:) Anioł jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny aniołek, taki klimatyczny i z charakterem:-)

    OdpowiedzUsuń