wtorek, 7 lutego 2012

DIABELSKO -ANIELSKO :)



Ostatnio nie było mnie tutaj przez jakis czas ...no coz walczyłam z grypa :(   wszyscy w domku sie ustrzegli w tym roku grypy hmmm ja niestety nie :(   )
ale zeby nie było ze leniuchowałam   ooo co to , to nieee ....
troche zaległych walentynkowych diabolinow narobiłam , anielinkow :) tez :)

Tak leniuchujac i popijajac uzdrawiajaca herbatke malinowa z miodkiem poddałam moje szare komoreczki inwazji tworczej hahahaha   istna burza w mozgu ...tyle mi sie nowych pomysłwo nazbierało ze zaczełam je sobie zapisywac , rysowac , zeby w wolnej chwili je zrealizowac.
Zapowiada się pracowity luty :)

 Na poczatek pokaze Wam mojego ostatniego diabolinka - własciwie to diabliczke :) ( było ich wiecej ale ja gapa jedna nie porobiłam fotek )


DIABLICZKA DLA OLKA :) 



 W miedzy czasie powstały rowniez anielinki w szlafmycach :)  te anielinki pozostały u nas w domku zamieszkały sobie na połeczkach miedzy ksiazkami :)









Został sie jeszcze jeden anielinek ktory bardzo podoba sie moje corci Martynce :) i on powedrował do jej pokoju




Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzajac mojego bloga  :) zycze miłego wieczorku :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz