piątek, 1 czerwca 2012

DZIEŃ DZIECKA - NOSTALGICZNIE MI SIĘ ZROBIŁO

DZIEN DZIECKA .......święto naszych wszystkich dzieci :) tych malusich i tych duzych

... Ze wszystkich kwiatów świata
    chciałabym zerwać ...słonce
    i dać je potem Wam
    złociste i gorące .
Słonko jest daleko
ale nie martwice się
narysowałam drugie
jest prawie takie samo
Teraz Was wycałuje
jak mogę najgoręcej
bo tak Was kocham bardzo
ze już nie można więcej


KOCHAM WAS MARTYNKO I MIKOŁAJU :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*

















































I TAK MOI KOCHANI JUZ PORAZ 13 I PO RAZ 11 OBCHODZA MOJE CUDOWNE SKARBY   DZIEN DZIECKA :)  czas leci nie ubłaganie ..a dla mnie moje dzieci zawsze własnie bede takie jak na tych zdjeciach :) 







                                                              Martynka   ech juz 11 lat 



Mikołaj  13 letni zbuntowany już nastolatek ??!!! 

1 komentarz: