piątek, 20 stycznia 2012

SOLNICZKOWE OBRAZY :)

Dzisiaj byłam na kawusi z "fufelka" ... takie gadu gadu -szmatka , trele-morele babskie .
Kawusia , czekoladowe ciacho  a potem buszowanie po starociach  , uwielbiam zagladac do sklepow z drugim obiegem .
Stare kredensy , obrazy , filizanki , o rany julek ...moge tak godzinami ...
Kachula wygrzebała tace -obraz o wedkarsiej tematyce dla meza na prezent  a ja stare wypelcione serducho ...hahaha ktore bede ozdabiac  efektem pochwale sie pozniej .
 Echhhh ....marze o starym kredensie do kuchni ... odkładam zakup tego marzenia  na kiedys  .
 Dla mnie stare przedmioty maja dusze ...wyobrazm sobie ze kiedys (50 -100 lat temu) Pani X wycierała  debowy stoł lniana sciereczka a Pan Y siadał na wyplecionym krzesle ...pił herbate z porcelanowej filizanki ...obraz w złotej ramie wisiał sobie gdzies tam w wiejskim domku na wzgorzu ...romantycznie tak jakos mi sie zrobiło...
AAAA ...no własnie co do obrazow ..to moi Kochani nie kazdy z nas musi malowac obrazy   mozna je namalowac w inny sposob :)
Moje obrazy powstaja z masy solnej i innych drobiazgow ,  wystarczy tylko uwolnic fantazje i dodac szczypte miłosci do tego co sie robi :)
Sami zobaczcie :)



dla synka mojej kolezanki :)



dla Marii Ann :) 

Juleczka :)

dla Kamilka :)

Alinka :)


dla Kamilki 

Matylda :)
Muzykalny Anielinek :)




Anielinek na szczescie :)

:)

Anielinek dla Basi :) 


2 komentarze: