sobota, 14 stycznia 2012

MŁODA PARA :)

W  Polsce spadł sobie snieg i jest zimowo  ...a u mnie  ...prawie wiosennie , rano wprawdzie trzeba było ''odskrobac" autko ale juz o 12 było pieknie i słonecznie ...wiec dlaczego mi smutno :( 
co jakis czas mam" napady niżowe " ,  wtedy  chciałabym spakowac walizki i wrocic do mojej Gdyni :( 
ot takie  emocjonalne rozterki emigranta .
Tydzien minał mi mega pracowicie ...nawet nie wiem kiedy a juz sobota ...ciagle w biegu , dom , praca, szkoła, a doba jakos nie chce byc z gumy ..hahaha moze to i lepiej bo ile mozna ??!! 
Obiecałam sobie ze w niedziele odpoczywam , obiadek , kanapa , spacerek , filmik z dzieciakami ( same starocie planujemy obejrzec:)) 
aaa no własnie co do staroci :) ponizej mozecie sobie zobaczyc moje solniaczkowe PARY  MŁODYCH :) wykonałam je na prezenty dla najblizszych i dla przyjaciół :) taka inna forma kartki z zyczeniami :) 





      dla moich cudownych rodziców na rocznice slubu :) to od nich sie to wszystko zaczeło ;) 







dla Asi i Artura :) 


                                                            Magdalena i Arkadiusz   :) 




                                                                   dla Izy i Karola :) 











dla Marlenki i Marcina   nie mogłam byc na ich slubie ale "zyczenia "doleciały ;) 





3 komentarze: