poniedziałek, 10 grudnia 2012

CHOINKOWO U MNIE :)

Witam :)
Dziękuję  Kochani za tyle miłych komentarzy :)
Witam odwiedzając mojego bloga jest mi bardzo bardzo miło ze zaglądacie do mnie  , witam nowych obserwatorów i  dziękuje  że zagościliście u mnie na dłużej :)

 Wpadam na chwile ...czy ktoś z Was widział tego kradzieja czasu :P niech ja go tylko dorwę ..hihihihih
ostatnio wyplatam i wyplatam i coraz lepiej radzę sobie z tymi rureczkami :) ...a oto kolejne moje debiuty :) CHOINECZKI
powstało już tych choinek więcej ...ale nawet nie zdążyłam porobić zdjęć a choineczki jak świeże bułeczki rozeszły się :)


oto kilka moich pierwszych choineczek :)
































 Buziaki , miłego wieczorku Wam życzę





13 komentarzy:

  1. Boskie!!!
    Obie piekne,jakie rowniutkie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie choineczki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za miłe słowa , zajrzałam do Ciebie a tam tez piękne choineczki :)

      Usuń
  3. Perfekcyjne te choinki:))) Ja się przymierzam do wyplatania, ale raczej w tym roku się nie wyrobię;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne i zgadzam się z Isskaą, że są równiutkie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wcale sie nie dziwię, że jak świeże bułeczki, bo zapewniam Cie, że są prześliczne. Brawo za pomysły kochana

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te choineczki!! to wszystko z papieru? wow!!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie dziwię się wcale, że choineczki szybko znalazły nowych właścicieli, bo są cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny :) dziękuje dziękuje baaaaardzo za tak miłe komentarze :) jesteście kochane :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ładniusie!! W sklepach za takie choinki wołają straszne pieniądze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) duża cześć moich choinek to prezenty :) uważam że nie wszystko trzeba sprzedawać :)
      chociaż te które sprzedałam :) zasiliły "puszkę wycieczkowa "

      Usuń