niedziela, 8 stycznia 2012

MOJE DIABOLINY :) - NA WALENTYNKOWY CZAS

Zblizaja sie Walentynki ...hmmm przez jednych krytykowane przez innych uwielbiane :)
uwazam ze kazdy sposób na okazywanie miłosci jest dobry.
W zeszłym roku wpadłam na pomysł jak obdarowc mojego ukochanego  Pietrucha  :) 
Oczywiscie była kolacyjka, swiece, kwiaty ....cały ten romantyczny nastrój i był moj diabolinek ..hihihih 
sami zobaczcie :)




  
                               Diabolinka trzyma serduszko z napisem " Twoja Diablica"



                       Pozostałe ponizej zrobiłam juz dla znajomych z róznych okazji




                          "Barcia " zrobiłam na urodziny dla męża moje kolezanki 



                      dla mojej Mamy :) hihi dla Taty na imieninki :) 





                   a ta para Anielsko - Diabelska :) powędrowała do Ani :) z okazji urodzin


                                                                                                        

                                               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz