piątek, 6 stycznia 2012

TRUDNE POCZĄTKI NA BLOGU :)

                                                 NO I MASZ BABO PLACEK

eechhh ja to poprostu nie "kumata " jestem :( jakos nie moge sie w tym wszystkim tutaj połapac  , ale spokojnie , spokojnie do wszystkiego dojde sobie pomalutku :) najwiekszy problem to mam z wstawianiem zdjec na mojego bloga :( ale mysle ze i to z czasem opanuje ...wiec prosze Was o odrobine wyrozumiałosci i cierpliwosci


                                chyba nie jest az tak ze mna zle :) udało mi sie kochani :) jupi !!!!!
                                         oto Lenka a własciweAnielinek dla Lenki :)


a tutaj moja Anielinka Agatka :)


     Anielina Emilija z okazji pierwszych urodzin :)

    Anielina na deszczowe dni :) 

                                         Anielinek witający gosci ( dla Kasi i Daniela na nowy dom :))


W najbliższym czasie pokaże Wam moje ostatnie Anieliny , obecne juz na blogu zrobiłam w ubiegłym roku
ufff chyba wreszcie wiem jak wrzucac zdjecia ... chciec to moc ...a ja naleze raczej do upartych osob :)
Pozdrawiam wszystkich którzy odwiedzaja mojego bloga i zycze miłego wieczorku


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz